måndag 15 februari 2010

BlogCandy och "sill"

Igår var det dragning av BlogCandy XL på Svensk Scrapbooking och tror ni att jag vann..............................
Ja men visst. Helt otrolig. Jag som aldrig brukar vinna någonting går och vinner BlogCandy och jag som inte har haft bloggen så länge.

Dom lottade ut 51 stycken priser och 410 stycken var med i utlottningen. Kl 12 började dom och drog en vinst var 10 minut. Pris nr 9, då blev jag dragen och priset det var den här ramen från Vackra Väggar:



Tror ni att jag jublade? Neee.
JO, det är väl klart! :)

Det har ju inte kommit upp nå nytt här i bloggen på ett tag men det kommer.

Förra veckan så var jag och köpte mig en begagnad digital skärmaskin, en Silhouette.


Åhh, vilken lycka. Jag hittade den på nätet och den var bara 5 månader gammal, plus att jag fick med en prenumeration till att ladda hem obegränsat med designes från deras hemsida och som gäller ända till oktober i år.

Så den har jag suttit och lekt med här några dagar. SuperKul!!! Man kan ju göra huuur mycket som helst. Så någonting som är gjort delvis med den kommer väl upp här inom en snar framtid.

Tills dess sköt om er.

Ha det gott!

Inga kommentarer: