måndag 8 mars 2010

Godis från mässan

Nu har jag hunnit landat lite efter hemkomsten från Karlstad. Vilken härlig helg. Fint väder och med massor av trevliga människor som man fick träffa IRL som man lärt känna från Svensk Scrapbooking forumet.

Tänkte blogga om själva träffen vid ett senare tillfälle men nu tänkte jag hiva in lite foton på det "lilla" jag inhandlade på själva mässan.

Papper blev väl några stycken men märkte nu när jag kom hem att det nästan bara var mörka papper nu när det snart är vår och allting. Nåja, dom kommer nog till användning dom också.


Det blev ju lite annat smått och gott också. Mycket bokstäver och så förälskade jag mig i dessa färdiga bling swirlsen där nere. Använde det för första gången på en LO som jag gjorde sedan dess så var det bara gå att handla några fler. Lite stämplar och en resväska som jag ska försöka ta och prova att altra. Få se vad det blir till.


Nästa grej så är det en go tjej från Svensk Scrapbooking forumet som heter Camilla som är skyldig till att jag köpte och det är en BiA, Bind it All från Zutters. Camilla gör ju sådana underbara grejer med den här till hjälp och så designar hon för Zutter/Bind it All. Titta gärna in i hennes blogg.


Det var det. Nu skulle jag bara vilja sätta igång och pyssla lite men har lite annat att göra först.

Ha det gott och sköt om er.


2 kommentarer:

Kamilla sa...

WOOOOW Vad du har shoppat *avis* jag älskar också blingswirlsen!! Sååå fina det finns :D Å allt papper, och massa grejs :)
Tack snälla du för de gulliga orden *rodnar* <3
Kram kram vännen!

Ninas hobbyblogg sa...

Hej! Vad mycket fint du köpt på mässan! Ögongodis!! Trevligt att dela bord med dig under lördagens middag!