onsdag 12 maj 2010

Kort till en travtränare



Min bror har fyllt år och han driver ett eget stall med inriktning trav. Till hans födelsedag så blev det ju såklart ett kort med en häst på.

Började med ett blått cardstock som grund. Det mönstrade papperet är från Provocraft, Cadenza, och av det så klippte jag nio stycken fyrkantiga bitar.
 
Grattisstämpeln är från Inkido. Jag stämplade den med Distress Ink, vintage photo, på ett akvarellpapper sen så färgade jag in det lite svagt i samma färg så det inte skulle vara ett kritvitt papper. Lika gjorde jag med häststämpeln av okänt märke. Fyllde ut med lite blommor, blad, band och knapphålsbrads.
 
Så det blev kortet och en blomma och så for vi och gratta honom och fick sååå gott fika som sambon så snällt fixat till. :)
 
Ha det gott! 

4 kommentarer:

Kamilla sa...

Men guuu vilket fint kort, det är så snyggt att stämpla i brunt :D

Kram kram

Cath. sa...

Superläckert! Kramar!

Jessica sa...

Jättefint kort! Gillade alla fyrkanterna!
Kram Jessica

LisaVeronica sa...

Verkligen fint kort! mycket imponerad =) passar ju perfekt till ändamålet.