tisdag 9 november 2010

Förlovningspresent

Min väninna förlovade sig i somras och bilden som hon skickade på telefon och "överraskade mig", not, så tog jag och skrev ut hemma och scrappade sedan en Lo och gav till dom som en minne av den stora dagen. :)


Mönsterpapperet är Scrappers Choice, Love Birds. Det röda mönstrade bakgrundspapperet är Me Mind´s Eye, Wild Asparagus. Fjärilen är även av det papperet och är en punch från Martha Stewart. Rubriken har jag skrivit ut från skrivaren.


Ribbonslidern är från Victoria´s design house med ett brunt band. Blommorna är från Prima. Övrigt så är det en charm, spets, dekorationsbär, pistiller och pärlfloss.



Med den här Lo:n så var jag med i en skapartävling i somras hos Mollys scrapbooking men kunde inte blogga den då eftersom jag inte hade gett den till dom ännu.

Ett stort Grattis och Lycka Till i framtiden Catarina och Mattias.

5 kommentarer:

Maritha sa...

Det är en jättehärlig layout! Vilken fantastisk förlovningspresent.. :D

DesignAnnique sa...

Vilken fin layout! Och precis som Maritha skriver, vilken härlig förlovningspresent!

Kamilla sa...

ÅÅÅh vilken underbar gåva :D Jag förstår att dom blev överlyckliga över den!!
Sån fin gest :D
KRam kram

NHL sa...

Vilket fint minne!

annkan sa...

Hur fint som helst! Och vilken häftig present och minne!!