tisdag 25 januari 2011

Ett lite tuffare kort

Jag har försökt mig på att göra ett lite tuffare kort som min systerson fick på hans födelsedag.


Jag tog svart cardstock som grund och sedan en bit röd som jag rev och färgade in kanterna på.

Grattis stämpeln är från Vilda Stamps och är embossad med svart detalj från Reprint. Dödskallen, okänd tillverkare, och stjärnorna som är från Tim Holtz är embossad med crimson red från Inkido. Bilderna har jag stämplat och färgat in med Distress Ink på akvarellpapper och det är stämplar från Tim Holtz och så har jag rivit och färgat in kanterna för att få ett lite tuffare utseende.



Insidan så hade jag stämplat med en grattis stämpel från Vilda Stamps och stjärnorna är från Tim Holtz.


Det var allt för den här gången.

Ha det gott!


3 kommentarer:

Maiden sa...

Superläckert!! :-)
Jag gillar båda vilda stämplarna, har dem åxå! Men th stämplarna har jag inte... vill ha! ;-)

Stephi sa...

FAN VA COOL!!!!!!!!!!!!!!!

Sara sa...

Jättesnyggt kort! Me like a lot!

//Jämtlandstös