torsdag 17 mars 2011

Altrad tändsticksask

När vi kom till träffen i Karlstad så stod det som vanligt en varsin "goodiebag" på borden. Däri fanns mycket smått och gott, bl a en trekantig tändstickask. En av utmaningarna på lördagen var att altra denna och det gjorde jag såklart.

Jag ville utgå ifrån att den skulle passa i mitt scraprum för jag har placerat en sån fin Yin o Yang ljushållare från PartyLite på bordet som är så mysig och tända när man sitter där.


Mönsterpapperet är från Maja Design, Crea Diem. En kollektion som jag bara supergillar! Bilden är av ett klippark från Madeleines Design. Den underbara spetsen hittade jag hos Scrapgalen på mässan. Blingswirlen är från Prima och där tog jag en halva på var sida. Blomman är från Reprint och det köpte jag också på mässan hos Mians Scrap & Design. Pinsen är från Jenni Bowlin.



Med detta alster så tog jag hem tredje pris. Gissa om jag blev förvånad. Jag!?!? När jag såg bilden på bioduken så fick jag titta både en och två gånger innan jag fattade att det var min ask. Så det var bara att stiga upp och ta emot priset som Creativica sponsrat. Det var ett jättefint dekorations kit som gick i lila.


Ljushållaren är i två delar som man kan har var för sig eller i sin helhet.

Så vad tycker ni, passar de ihop!?!


På kvällen blev det sedan middag med underhållning. De som orkade fick sedan fortsätta att scrappa till midnatt men jag tog till apostlahästarna och gick till hotellet och babblade med Mian, Ingrid, Sophia och Vildas härliga team Puck, Anita, Milo och Anna. Det blev mycket skratt så man somnade utmattad och helt ovaggandes. Tack Mians Scrap & Design och Vilda Stamps för super trevligt sällskap på hotellet.

Fortsättning följer med söndagens alster.

Ha det gott!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Super tjusigt, Louise...
Du är verkligen duktig!!!

Ziro sa...

Jag var en av dem som röstade på din ask! Den är jättesnygg! Och vilken snygg ljushållare du hittat! Jag tycker de passar alldeles utmärkt ihop!