lördag 19 mars 2011

Kära mor

Min underbara mamma fyllde år förra veckan och jag ville ge henne något speciellt. Något som bara känndes helt rätt, just nu, så var att ge henne ett minne på hennes mor och far som tyvärr inte finns med oss längre. Jag tog ett underbart fotografi på min mormor och morfar som unga och gjorde en layout.


Jag använde mig av tre stycken olika mönsterpapper av den fina kollektionen Crea Diem från Maja Design. Blommorna är även utstansade av samma papper med en blompunch från Ek success. På ett av papperen så klippte jag ut en bit av en blomma och satt det på 3-d kuddar nere i det vänstra hörnet.



Målade ett utstansat gångjärn, först med crackle paint och sedan med lite vit akrylfärg ovanpå och satt i brads i hålen. Övrigt så är det halvpärlor, charm, pärlfloss, pistiller, spets, brads, filmstrip och en biljett med lite journaling på.



Stort grattis än en gång.

Jag älskar dig mamma!

Kram Lollo



Ha det gott allihopa!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vacker Lo
Trevlig helg!

Karin sa...

ååå så vackert!

Mrs X sa...

Vilken underbar layout! Och papperen passade ju perfekt!!

Anki sa...

Men du, vad vacker den är! Jag är säker på att din mor kommer att bli jätteglad för den.

Ulrika sa...

Ja, det förstår jag! Att det var en favorit! Det var en mycket vacker layout! Kul med gamla vintage-foton!

Ulrika sa...

Ja, det förstår jag! Att det var en favorit! Det var en mycket vacker layout! Kul med gamla vintage-foton!