torsdag 14 juli 2011

Sommarkärlek

Den här layouten låg mig väldigt varmt om hjärtat att göra.

Den påbörjades också på scrapträffen hos Mians Scrap & Design så det mesta av materialet finns att köpa där. Den här utmaningen på midsommarcropen på Svensk Scrapbooking så skulle man skapa en LO utifrån temat sommarkärlek där även rubriken skulle vara Sommarkärlek.

Sommarkärlek för barnen, och hela familjen, är semester i Finland med vatten, båt, skären och släkten.


Mönsterpapperer var ju självklart till den här layouten. Maja Design, Skärgårdsliv.


Bokstäverna är vit vinyl stickers som jag satt fast som en våg i "nätet".


"Fiskenätet" är faktiskt från en nätkasse som varit runt frukt. Några fiskcharms sitter fast lite här och där i nätet.


Mians Scrap & Design har så söta marin dekorationer. Dessa har jag använt mig av förut och de är ju sååå passande till det här temat. Remsan som sitter längst ner på papperen med information om tillverkare, kollektion mm så använde jag mig av och satt tvärs över papperet med passande longitud och latitud koordinater.


Här får barnen "styra" farfars båt. Viiilken lycka.

Den här sommaren blir det att få styra pappas båt! :)

Ta hand om varandra och sköt om er där ute.

Simma lungt!

Inga kommentarer: