måndag 9 januari 2012

Julkort #1

Jaha, då är man igång. Igår gjorde jag årets första julkort. Jag har gått med i utmaningen att göra ett julkort i veckan.

Förra året fick jag en underbar RAK, random act of kindness, på posten. Min första Rak till och med. Den kom från gulliga Sara. Tack Sara, än en gång. Underbart kit. Det här fick jag:


Och av det så blev ett av resultatet det här julkortet:


Har använt ett av mönsterpapperen som bakgrund plus att jag även klippt ut delar och satt dit dom med 3-d kuddar.


Stämpeln är från Reprint.


På metalldekorationen har jag knipsat av ena ändan och sedan limmat på den på ett papper. Voila.. en julkula blev det. Dinglar fritt på papperet. Lite stickles i hålen. ;)


Kvistarna är punchad med en Martha Stewart punch.


Övrigt: glossy accent, stickles och ståltråd.

Nu ska jag börja städa undan julen. Man får passa på när man är på hugget.

Ha det gått där ute! :)

1 kommentar:

Anette sa...

Du har börjat bra för det är ett jättefint kort!