tisdag 7 februari 2012

Mimmi mus

Idag så visar jag mitt första alster hos Vilda Stamps som gästdesigner. Det blev ett kort med två av deras stämplar.


Det är två olika mönsterpapper och dom är från Prima, Whisper Collection.


Motivstämpeln har jag färglagt med Tombows. Den är ju bara för söt, tycker jag.


Blommor, blad, pistiller och pärlfloss.


Tårtservetten har jag färgat in med Distress Ink, Vintage photo och Aged Mahogany. Ovalen under motivet så har jag stansat ut med en Spellbinders, Deckled Edge Classic Ovals.

Övrigt så är det bara några halvpärlor.

Titta in till Vilda Stamps bloggen och kolla in inlägget men även alla andras jättefina alster. Kolla även in i Vilda Stamps webbshop och kika på alla dessa underbara stämplar.

Nästa bloggning för Vilda Stamps blir den 14 februari. Alla Hjärtans Dag! :)

Ha det gott!

3 kommentarer:

Majsan sa...

ÅH så härligt kort, vilka underbara färger och stämpeln är ju bara för söt :)

Marita Johansson sa...

Ett underbart fint kort.

Kul att du vill vara med på min bloggcandy

Lycka till

Kramis

Maritha sa...

Grattis till gästuppdraget! Du har gjort ett fiiint kort, jag gillar färgerna i detta..

Men så är jag ju lite brun (och tråkig) förstås..

Stor Kram!