tisdag 13 mars 2012

Fiskelycka

Här kommer en till layout som jag gjorde på träffen i Avesta. Utmaningen gick ut på att bara använda innehållet i tävlingskitet och välkomstpåsen. Man fick skapa vad man ville men med ett krav. Man måste använda minst en av stämplarna i tävlingskitet väl synligt.


Jag har klippt ut bitar av ett mönsterpapper från Fancy Pants, Beach Babe.


"Swirlvågen" var som en våg på papperet som jag klippte ut.


Här är stämplarna som var kravet att man måste ha. Vilda Stamps hade gjort ett helt kit med underbara stämplar. Jag använde mig av fiskar och en krabba som jag färglade med Tombow pennor.




Fotona är på far, son och sonson. Min svärfar, man och son. Fiskelyckan är att de fick båtturer med fiske tillsammans. Svärfar finns tyvärr inte med oss längre.


Övrigt så har jag lagt lite Glossy accent som vattenbubblor vid fiskarna men syns inte på bilden och ett organzaband bakom "vattnet".

Imorgon så bloggar jag det sista alstret från Avesta.

Till dess ha det bäst!

1 kommentar:

Majsan sa...

Superhärlig LO, så fint med fiskarna o swirlvågen :)

Kram Majsan