tisdag 15 maj 2012

Mapp för notblad

Idag bloggar jag hos Annelie & Mians Scrap & Pyssel och jag har altrat en mapp som sonen ska få ha sina notblad i. Han går på trumlektioner men även i ensemble gruppen i musikskolan.

Den är inte mycket dekorerad eftersom den ska användas flitigt hit och dit.


Mönsterpapperet kommer från Moxxie, Noteworthy.


Här har jag använt mig av Cameon, en digital skärmaskin, och skrivit ut text och dekorationer. Så smidigt!



På baksidan av mappen så har jag tagit andra sidan av samma mönsterpapper.




Allt detta har jag också skurit ut i Cameon utan de blåa symbalerna som jag klippt ur mönsterpapperet.


Här har jag tagit bort snoddarna och då syns det att jag även har mönsterpapper på fliken inuti.

Allt finns i butiken hos Annelie & Mians att köpa förutom själva mappen. Även den underbara Cameon finns i butiken.

Ha det gott!

3 kommentarer:

Stephi sa...

vilka dunderfina papper och snyggt gjort

Angelica sa...

Snacka om passande papper,Jättefint!
Ha det gott!

Åsa Nygårds (Paddington) sa...

Den här GILLADE jag jättemycket! Kul val av papper, roliga dekorationer och alldeles LAGOM dekorerat. Sonen kommer ha en jättefin hjälpreda till sina noter, som han med stolthet kan ta med sig. Du har lyckats!
Kram Paddington