tisdag 17 juli 2012

Sommar

Jag bloggar ju hos Vilda Stamps idag och det här är mitt andra inlägg.

Nu har jag gjort min första layout med min man och jag tillsammans på. Det finns inte många kort med oss tillsammans eftersom det alltid är jag som står bakom kameran. Men nu råkade det sig att våran dotter fotade oss när vi var ute med båten hela familjen.


Mönsterpapperet kommer från Calambour, Summer collection. Runt kortet så har jag stämplat med splashstämpeln, V283.


På textstämpeln, V413, så har jag skurit ur lite innanför cirkeln för att få en annan effekt. Jag har klippt bort det som var runt fyrstämpeln, V183, för att endast använda fyren. Båda är färglagda med Distress Markers. På fyren har jag lite Glossy Accent och på blomman och cirkeln lite Stickles.


På hörnstämpeln, från kit 3 V692, så har jag lite Stickles.


Blomdekorationerna är olika snäckor som jag har tagit vara på av en kasserad tavla.


Sommartexten har jag skurit ut med den digitala skärmaskinen Cameon. Ovanpå lite prickar av Glossy Accent och Stickles.


Övrigt ostduk, acryldroppar, träfågel, floss och charm.

Det var mina alster för idag. Hoppas ni har haft/har en bra sommar. Jag vill iallafall ha meeer SOL!!!

Stämplarna kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.

Ni har väl inte missat att ni nu kan beställa de “gamla” hemliga kiten från Vilda Stamps. Helt underbara stämplar.

Hörnstämpeln som jag använt på denna layout så är från ett sådant hemligt kit, Svenska Texter 2010 – V692.

Ha det gott och sköt om er!

Inga kommentarer: