fredag 23 november 2012

Nikita


I september var jag på min första träff hos Scrap-Perra i Järfälla. Jag var med på två utmaningar och den ena var en liftutmaning. Lift innebär att man tar något från ett alster, som här en layout, om det är färgerna, upplägget, temat eller bara en snygg detalj.
 
Jag gjorde en layout som blev så här:
 
 
Papperet kommer från Paper House.
 
 
Fjärilen, buren och fågeln är stansade med dies från Tim Holtz.
 
 
Runt fotot och uppe i högra hörnet så har jag gjort en gammal hederlig kattleksak. Ett snöre med tidningspapper ute på ändan. Fjärilen är stansad med en Tim Holtz dies.
 
 
Fotot är på min perserkatt som heter Nikita när hon var ute och strosade på gräsmattan en sommar.
 
 
Så här såg layouten ut som vi skulle inspirera oss av och lifta.
 
 
Övrigt så är det pappersblommor, metallblommor, rhinestones, halvpärlor, alfastickers, knappdekorationer, tårtpapper, washitape och kedja.
 
Det var det. Ha det gott!
 

2 kommentarer:

Annelie sa...

Vilken söt!!! Tassarna fanns dom på pappret el är det katten som fått kliva i färg? : )

O´Kelly sa...

Vilken härlig LO du gjort.

Ha en trevlig helg.