söndag 17 februari 2013

One Direction

Idag är det min bloggdag hos Vilda Stamps och dagens inlägg är en tavla. Min dotter är tokig i “pojkbandet” One Direction. Så till idag blev det en tavla som hon ska få.
 
Idag skulle det ha varit mitt sista inlägg för Vilda Stamps men jag fick frågan om jag ville fortsätta och Så Klart att jag vill det. :D
 

Underst är det svart chipboard. Mönsterpapperet är från My Mind´s Eye, Miss Caroline. Runt mönsterpapperet stämplade jag med grungeswirl, V540.


Jag har stämplat med stämpeln kamerastrip, V653, på OH-papper. Skrev ut några bilder och satt bakom.


Jag gjorde likadant med stämpeln filmremsor, V709.

 
Textstämpeln, V477, stämplade jag direkt på papperet.
 
 
Övrigt så är det bara röda bokstavsstickers.
 
Alla stämplar kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
 
Nu hoppas jag hon blir nöjd med den här. ;)
 
Ha det gott!
 

2 kommentarer:

La Vikinga sa...

Man vågar ju inte ens säga att man inte ens hört talas om bandet... Ja men är bara ungdomarna happy så är det väl bra!

Snygg LO, hoppas flickan tycker likadant!

Texten på mitt kort satt på stickersarket som hörde till serien.. Här skärs inte ut några texter i onödan om man slipper... Lätt som en plätt och snabbt ska det gå, helst...

Saludos,

La Vikinga

Mikaela sa...

snyggt!!!
Underbart kul o träffa dig i verkligheten! :D o tack för trevligt och roande sällskap ;)