onsdag 3 april 2013

Lila Tag

Idag bloggar jag hos Vilda Stamps och dagens första inlägg blir en tag i lila. Tagen är stansad med en dies från Tim Holtz, Tag & Bookplates.
 
 
Jag har använt textstämpeln V471, och lagt den bakom en chipboardram och en bit ostduk under.
 
 
Runt tagen så har jag stämplat med swirlstämpel, V540.
 
 
Övrigt så är det spets, brads, halvpärlor, stickles, blommor och metalldekorationer.
 
 
Alla stämplar kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
 
Den här tagen gjorde jag på mässan o träffen i Avesta i en utmaning där man skulle dekorera en tag med bara Vilda stämplar. Resultatet blev en vinst. Jag fick gå och välja stämplar för 100:-. :)
 
Det kommer ett till inlägg idag och det blir…..ja, titta in senare idag så får du se vad det är.
  

Inga kommentarer: