fredag 17 maj 2013

ATC album

Idag bloggar jag hos Vilda Stamps och sist bloggade jag ett ATC kort så till idag så har jag altrat ett album som jag kan ha mina ATC kort i.
 
 
Så här såg albumet ut innan jag började altra det. Det är ett visitkortsalbum och Atc-korten passar utmärkt i dom.
 
 
Det här är framsidan. Jag har använt mönsterpapper från Reprint, Angels Collection.
 
 
På de utstansade gångjärnen är det Crackle Accent och på kronan har jag ett lager Glossy Accent.
 
 
Här har jag använt en del av textstämpeln V258.
 
 
“ATC” är också en del av textstämpeln V258. “Album” har jag stämplat med alfabetstämplarna V724.
 
 
Det här är baksidan. På hörnen så har jag Crackle Accent.
 
 
Jag använde en inchstämpel från stämpelkitet V723 och stämplade den på en doily stansad med en dies från My Favorite Things, Die-namics.
 
Alla stämplar kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
 
Nu är det bara att fylla albumet med sina egna Atc:n man gjort eller såna man bytt till sig.
 
Senare idag kommer det ett till inlägg från mig. Tills dess…
 
…ha det bäst!
 

Inga kommentarer: