lördag 17 augusti 2013

Bokmärken

Nu är det dags för skolan igen här på måndag så jag tyckte det skulle passa bra med en tag som bokmärke åt barnen. Det slutade med att alla i familjen fick ett varsitt.
 
Det här har jag även bloggat hos Vilda Stamps idag så alla stämplar kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
 
 
Dom är enkla för jag ville inte ha en massa grejer på dom eftersom dom ska ligga inuti en bok.
 

 
Den här tagen blev min.
 
Bokstämpeln är från kitet V693.
 
 
Som bakgrund använde jag stämpeln V567.
 
 
Den här tagen får min gubbe men om han använder den är ju en annan fråga.

Papperet kommer från Prima, Cavalier.
 
Runt tagen har jag stämplat med V540.
 
 
 Här är bokstämpeln från kitet V693. Runt ramen och på bokryggen så har jag lagt ett lager Crackle Accent på alla tagsen.
 
 
 Dotterns tag.

Mönsterpapperet kommer från K-Designs, In Colors.
 

Sonens tag.

Mönsterpapperet kommer från K-Designs, In Colors.
 
Övrigt så är det stickles, distress stickles och garn.

Det kommer att komma ett till inlägg senare idag så kika in.
 
Ja när skolan börjar så börjar även sommaren ta slut. Hoppas ni har haft det bra och ha en fortsatt trevlig sensommar.
 

Inga kommentarer: