lördag 31 augusti 2013

Whashitape

Jag har varit med på en utmaning på Facebook, En kväll en utmaning. Den gick ut på att man fick använda allt förutom mönstrade papper. Man skulle låta washitapen stå för det mönstrade på alstret.
Jag gjorde en layout och den blev så här:


Jag började med att använda en honeycombmask och färgade in med Distress Ink. Chewron stämplarna kommer från Gummiapan. Stjärnstämpeln kommer från Inkadinkado.


Jag använde sju olika washitapes.


Textstämpeln är från Fancy Pants Designs. Under fotot så har jag stansat ut honeycomb med en dies från Cherry Lynn Designs.


Fotot är på mina barns kusin som fyllde år igår. Runt fotot så har jag skrapat litegrann. 

Jag kom på tredje plats i utmaningen med den här layouten och som pris fick jag tre washirullar.
 Grattis Rasse på födelsedagen!!!
Ha det gott och sköt om er!

1 kommentar:

Johanna-pojjo sa...

Oj så fin, helt i min sak. Är väldigt sugen på honeycomb dien :)var köpte du din?