fredag 13 september 2013

The European Scrap Battle, del 2

Då har del 2 i European Scrap Battle varit och idag får jag veta om jag gått vidare i kort och lapyout-kategorin. I alter och atc-kategorin gick jag vidare i, för det vart för få deltagare som lämnade in för omrösning.
Mitt alterprojekt blev ett album.

Reglerna i den här delen var att man skulle skapa ett alster där man sedan beskriver vad Scrapbooking betyder/är för dig med ett enda ord i Titeln.
Papperet kommer från Prima, Reflections.

Scrapbooking för mig är att kunna bevara minnen, "memories".
Fotohjulet, filmstripen och kameran har jag stansat ut med dies från Tim Holtz. "Hjulet" har jag satt fast så att det går att snurra på.
"Memories" är från Wycinanka och det har jag limmat på en bit av samma mönsterpapper.

 Den genomskinliga filmstripen är också från Tim Holtz.

Övrigt halvpärlor, stickles, brads och swirldekoration.
Senare idag kommer ett till inlägg och det är mitt ATC-kort.
Tills dess ha det bäst!

1 kommentar:

Stephi sa...

vilket snyggt album, så coolt.