söndag 15 september 2013

Två ATC-kort

Jag hittade två atc-kort till som jag inte har bloggat.
Det här kortet har hamnat hemma hos Åsa Nygårds aka Paddington. Jag hade lagt ut en bild på min facebooksida mm med den här texten och då önskade Åsa sig ett atc-kort med det.

Först färgade jag in papperet med Distress Ink och sen stämplade jag med en bakgrundsstämpel från October Stamps. Chewronstämplarna kommer från Gummiapan.


Texten har jag skrivit ut med en Dymo och satt dit på 3-d kuddar.

Och visst stämmer texten bra...

Halvpärlor i hörnen och lite sticklesprickar.
Det andra kortet står på min hylla ännu och det ser ut så här.

Har färgat in med Distress Ink. Den understa "ramen" är stansad med en Spellbinder, Floral Ovals. Den översta är stansad med en Spellbinders, Deckled Edge Classic Ovals LG.


Textstämpeln är från Tim Holtz.

Övrigt lite sticklesprickar. Båda korten är stansade med en dies från Tim Holtz, ATC and Corners.
Hoppas ni har haft en trevlig helg och ha en underbar... höst vecka.

1 kommentar:

Sinikka sa...

Båda två är himla fina. Gillar texten från Tim Holtz.....
Kram Sinikka